Skip to main content

Élvezze Siófok luxusát a BJ81 Suite Hotelben

VÍZPARTI ELHELYEZKEDÉS

A négycsillagos siófoki BJ81 Suite Hotel közvetlenül a Balaton partján található, karnyújtásnyira a magyar tengertől.

LUXUS ÉS KOMFORT

Luxus balatoni apartmanjaink célja, hogy ötvözze az esztétikumot és a komfortot, hogy pihenése a lehető legtökéletesebben teljen.

PANORÁMÁS LAKOSZTÁLYOK

Páratlan balatoni panorámával hívjuk a modern home dizájn elvei alapján kialakított suite-okba, tágas tereinkbe.

AZ EGÉSZ CSALÁDNAK

Fedezze fel a déli partot úgy, hogy a legkényelmesebb, minden igényt kielégítő siófoki szálláson hajtja álomra fejét párjával, családjával, barátaival!

TAPASZTALJA MEG A DÉLI PART VARÁZSÁT!

Siófok a déli part többarcú fővárosa. Egyszerre híres kulturális- és éjszakai életéről, miközben családoknak is ideális strandjai hívják mindazokat, akik a balatoni vízi élményekre szomjaznak.

Az Aranypart megkapó naplementéi, a Plázs koncertjei, a folyton nyüzsgő kikötő, a megannyi tematikát felvonultató éttermek vonzereje jóvoltából Siófok népszerűsége töretlen. Ráadásul gazdag programkínálata miatt mind a négy évszakban valódi kikapcsolódást nyújt.

Tapasztalja meg a balatoni pihenés új minőségét, fedezze fel az Siófokot úgy, ahogy eddig még nem volt rá példa!

ÁRKALKULÁCIÓ

A HOTELRŐL

A BJ81 Suite Hotel létrehozásának ötleténél azt tartottuk evidenciában, hogy olyan prémium szálláslehetőséget hívunk életre, amely tágas tereivel akár hosszútávon is kényelmet, komfortot, nyújt a vendégeinek magas színvonalon. Otthont jelenthet az otthontól távolabb. Egy hétre, több hétre, vagy akár csak átutazóban.

A négycsillagos BJ81 Suite Hotel kialakításakor környezetbarát, előremutató úton haladtunk, geotermikus, megújuló energiákra támaszkodtunk. Ugyanakkor fontosnak tartottuk a praktikus, okos megoldásokat is, melyeket minden luxus suite-unkban megtalálhat.

Bízunk benne, hogy hamarosan a BJ81 Suite Hotel vendégei között üdvözölhetjük és megtapasztalja, hogy ilyen is lehet egy álomnyaralás Siófokon, az Aranyparton.

MEGNÉZEM

KINEK AJÁNLJUK A BJ81 SUITE HOTELT?

A BJ81 négycsillagos Suite Hotelben szeretettel várjuk azokat, akik prémium körülmények között szeretnének kikapcsolódni karnyújtásnyira a Balatontól.

Tágas tereink, több szobás, otthonos suite-jaink remek lehetőséget kínálnak családdal érkezőknek. Ugyanakkor privát jaccuzival, panorámás teraszokkal és napozóval felszerelt luxus apartmanjainkban a párok is kipihenhetik a hétköznap fáradalmait.

Lakosztályaink egy új balatoni élményt nyújtanak: lehengerlő panoráma, prémium felszereltség, modern dizájn és környezetbarát, okos megoldások várják, mindezt az Ön kényelméért!

LEFOGLALOM

RÓLUNK ÍRTÁK

Három gyermekünkkel utaztunk, ők 6, 8 és 12 évesek. Idén nem akartunk külföldre menni, így esett a választásunk a Balatonra és az újonnan nyíló BJ81 Suite Hotelre. Nagyon elégedettek voltunk, tágas terek, dizájnos szállás, minden nagyon igényes, a szolgáltatások is. Bőséges reggeli, kényelmes ágyak, teraszbútorok. A srácok imádták a medencét és a pool bárt, a digitális játékasztalt és a bérelt játékkonzolokat. Gyönyörű kilátás volt a teraszunkról, régen volt ennyire felhőtlen nyaralásunk. Biztosan visszatérünk!”

Anita, 42

Feledhetetlen pár napot töltöttünk a Balatonon a BJ81 Suite Hotelben. Lakosztályt béreltünk, pezsgőfürdőztünk a naplementében. Minden nagyon luxus színvonalú, a reggeli bőséges és finom, egyik nap a szobánkba rendeltük. Elektromos kerékpárok is bérelhetők, ezért egyik nap biciklitúrára indultunk egy közeli pincészetbe. Csak ajánlani tudom!

Nelli, 33

Magasak az igényeim, sokat utazom, mindig keresem az új és színvonalas szállásokat. A barátaim sokat ugratnak vele, hogy saját hotelt kéne nyitnom ahhoz, hogy mindennel elégedett legyek. Itt 100%-osan elégedett voltam mindennel, egy “Penthouse-ban” töltöttünk egy hétvégét a legjobb barátaimmal. Luxus színvonal, magas minőség és kényelem valóban felsőfokon.

Mirkó, 36

FEDEZZE A FEL A BJ81 SUITE HOTELT!

FOGLALJA LE A BALATONI PIHENÉSÉT!